tisdag 10 februari 2009

Lyft mig, tack.

Tufft, tufft, tufft. Finns människor i livet som dödar, å idag e inge bra dag .. lr iaf, idag va inge bra dag. T o m så illa att jag öppna ett sms efter jobb å såg en arg smiley .. puh. Inte såå illa dårå, bara d att min fina vän Emma inte fått tag på mig. Å lagom när allt va botten tyckte hon att vi skulle satsa på bia .. underbart. Skita i träningen å träffa Emma ikväll kändes som en mycket bra idé .. aaah.
Räddade iaf dagen me en bia efter jobb dårå, jag å Emma .. myys. Hon e vännen som lyfter upp mig när dumma j-ar knuffat mig utför, e såå glad att hon finns i mitt liv. Å så glad att hon finns i Skåne, haha.
Jaja, ska sätta mig me en utvärdering av mig, mitt arbete å mitt ledarskap nurå, dags för dialogsamtal framåt .. iiih.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är skönt med bra vänner. Puss

iDA sa...

bra film????
Glöm inte att det är DU som bestämmer vem som kan "knuffa dig utför". Jag säger bara TA iNGEN SKiT !! Love i