måndag 7 juli 2008

Sommarvikarier, puh.

Yeah, 3 jobbdagar kvar nurå .. å jag har börjat få ordning på packandet, nice. Snacka me min vän Slampe idag åxå, å han va laddad för ön nästa helg .. hoppas på en toppenmysig helg me goa vänner från Småland. Bara å fixa t d sista i veckan nurå, å sen draaaa .. 4 weeks, great!

Ska bli en middag me Andreas2 å Michan så onsdag å har ett litet bekymmer .. Michan har fyllt 25, å nu ska jag upp t deras nya lya i Västra Hamnen .. tips på present, tack! Satsa på någe t Michan nu å kolla av stilen innan d blir flyttpresent, hmm. Flyttferre kanske? Lr satsa på någe kombopresent .. finns ju inte någe tid heller, hmm. Vin å praliner kanske? Har ju fått en Kahls ute på Lödde, så d kan ju funka. Å så har vi Systembolaget där åxå .. deal.

Å för övrigt vill jag dissa alla sommarvikarier som dyker upp överallt som på Ica, på Hemköp, i växeln på jobb .. långa köer å inget händer, puh. Å dissar att jag inte riktigt ger dem en chans, alla har vi ju varit nybörjare på jobb .. visst?! Samtidigt hoppas jag lite på nån trevlig busschaufför som kan höjja Skånetrafikens dåliga rykte, men inte hittat någon än. Haha.

Inga kommentarer: