lördag 12 juli 2008

Klart roligaste. Klart coolaste.

Döör. Döör. Döör. Fatta känslan .. mmm. Döör. Så har jag gjort d, mmm .. hoppat. Jag som väntat sedan i oktober på denna dagen .. med blandade känslor vill jag lova. Men klart tuffaste jag gjort. Klart roligaste. Klart coolaste. Att hoppa 3000+ meter fritt fall ÄGER. Vill göra d igen, å igen å igen .. NU! Helst igår, thihi.

Å gänget jag hoppa me, tuffaste. Min instruktör va såå skön bara, lugn å säker. Lovade å kasta ut mig .. -Vi knuffar varandra ut, mmm. Å d gjorde vi .. aaah, livet. Måste nog leta upp en karl som hoppar fallskärm nu, hoppande saxofonist med handväska sökes. *bling*

Ur Barometen 2007-07:
Min instruktör Andreas Lagström har ett fast handslag. Han ser frisk och stark ut. Bra. Jag ska trots allt lägga mitt liv i händerna på den här mannen. Första intrycket är viktigt.– Jag har gjort drygt 2000 hopp. Men det är fortfarande en kick varje gång, berättar Andreas som introducerades i hoppningen när han gjorde värnplikt som fallskärmsjägare.

Mmm, döör.

Inga kommentarer: