tisdag 1 juli 2008

Vad händer? Döör.

Shit pommes frites, vad händer? Somna in i första allsången, å vakna inte förrän EMD lämnar scen .. får ju bara inte hända! Allsång på Skansen ska ses bara, basta.
Men trötte efter härliga kvällen igår, så skyller på d .. myyskväll me Emsa, aaah. Bidde fikande å skvallrande i timmarna långa å sen bidde d ju härliga bian Sex and the City, måste ses bara .. MÅSTE! Störtjöt en bit in i filmen, å sen fortsatte jag snyfta mig igenom de sista 2 timmarna åxå, aaah. -Carrie, Samantha, Charlotte å Miranda, älskar er!

Å idag dårå, döör bara. Fått en 'friend request' på FB från min egna Mr Big .. såå ont i magen bara. Försöker ju glömma denna mannen varje dag bara .. å så e han fräck nog att dyka upp sådär som gubben i lådan bara, illa! Fucking-ja-kuk!

Hissar att sommaren e tbaka, härligt! Hoppas att den stannar åxå .. snälla. Å dissar att jag e såå störd att jag inte bara kan radera ut en viss person från min hjärna, hur gör man? Hypnos? Jaja, löser sig säkert.

Dags att hoppa in i duschen, vaffö d nu heter så? Hoppa?

Inga kommentarer: