fredag 4 juli 2008

Läängtar såå bara.

Sms från sis 05.54 imorse:
'En vecka kvar då...'

Svar t sis 08.25 (då hade jag vaknat, hihi):
'Mmm, najs! Sitter faktiskt på tåget t Kalmar vid denna tiden om en vecka .. läängtar.'

Mmm, e faktiskt så, en vecka t semestereon .. iiiiiihh! En vecka t å träffa älskade familjen, å ALLA e där .. älskade mor å far, älskade sis me familjen å älskade lilsis! Läängtar såå bara. 6 jobbdagar kvar nu bara å så ska d bli hopp nere på ön, aaah.

Å nu sitter jag vid datorn just uppkliven ur sängen, laddar för grötfrulle å kikar ut. Sol från klarblå himmel å säkert hundra grader .. nästan iaf, *bling* Blir iaf t å dra t optikern å sen t stranden, sola å bada .. aaah! Härligt å va leedig!

Fått en friend request t på FB, denna gången en härlig sådan. Min sköna vän Malins svärmor skriver:
'Hej Mia.vi har lärt känna varandra genom T o Malin en god och glad vän som älskar mina barnbarn.' Som om d vore värsta kontaktannonsen?! Haha. Klart jag vet vem Hjördan e .. vet inte alla d, *asg* Å vad gäller min andra friend request så dissa jag den, bäst så. Skickade ett meddelande, d få räcka. Så bara å glömma å gå vidare. Som om d vore så lätt, men men ..

Jaha, nähä .. frulletajm.

Inga kommentarer: