fredag 11 juli 2008

Semestereo, basta.

Aaah, första semesterdagen nurå .. men känns knappt så när alarmet väcker mig 06.40. Å så grå himmel på d, bara what? Inte vad jag har bokat! Men, men .. ska iaf dra ner t ön nu å sen ska d bli t å slappa i 4 härliga veckor, bara ladda energi. Ladda så att d räcker heela låånga vintern.

Vet inte hur pass jag kommer ha tillgång t nätet i sommar å hur jag kommer att kunna blogga, men önskar iaf att alla ni ska få en super-duper-toppen-härlig sommar å att ni passar på att ladda ni åxå. Gör som lilsis å tigger åxå ..

'Jag önskar er ALLA en jätte härlig sommar !!!
... och det vore jättekul om ALLA som läser det här inlägget skriver en kommentar.'

Vad nu en jätte sommar e, haha? Särskrivning!! Dissar ju sånt ..

Iaf, tåget nästa .. -Ta hand om er vänner, kärlek.

Inga kommentarer: