onsdag 2 juli 2008

Nedräkning nurå.

Tjalalalala .. semester närmar sig, aaah. 7 dagar kvar på jobb .. nedräkning har börjat. To-Lö-Sö-Må-Ti-On-To, sen blir d ön. Å så blir d t å hoppa fallskärm .. pirrigt. Har börjat planera lite av min sommar efter d åxå .. bjudit ner vänner t ön, myys, å tänkte dra t Vbg å Sthlm kanske? Men viktigast av allt .. jag ska vara leedig! 4 veckors ren skär ledighet, underbart!

Å annars då? Blivit en tönt fr o m idag .. mupp. Lr näe, kanske inte?! Första gången jag va ute å körde me min cykelhjälm idag iaf .. jaa, jag har köpt cykelhjälm. Basta. Kan känna att Malmös gator kräver sin hjälm .. särskilt då d inte finns så gott om cykelbanor å när trafiken e hård. Gick bra för mig idag iaf, å närmaste krocken jag kom va me en stackars duva .. men kunde ju gått illa d me, antingen för mig lr för duvan.

Hissar iaf ljuvliga Flippan idag som ringde mig på jobb för att egentligen bara kolla läget, hon e såå kär bara. -Tack för att du gör mig så glad! Å dissar alla dessa snorungar som jag mött senaste dagarna å som inte kan slänga sitt skräp i en papperskorg. Vaffö gå förbi soptunnan å så spotta tuggummit 2 meter därifrån, lr vaffö sitta i busskuren å kasta gamla kvitton från sin plånbok .. närmsta papperskorg typ 3 meter därifrån. Lr killen som käkade nötter idag nere på byn, å som spotta skalen på gatan .. aaah. Å så finns d 3800 papperskorgar i Malmö .. skärpning!

1 kommentar:

iDA sa...

Du e ändå coolast, skönt o höra att du har cykelhjälm så jag slipper sitta orolig om kvällarna! Puss ses snart jag kommer på fredag