fredag 18 december 2009

Igår.

Kallt som satan, å mörkt. Jupp, min väg t jobb va väl sådär va. Skåningarna va såklart tagna på sängen som vanligt, hahaha. '-Vadå skotta? Snö töar väl bort?' Jaa, d e ju en inställning d me. Men visst. Trots tidiga morgonen fick jag snön på bild iaf. Å jag hade fått fram min varmaste mössa. Å laddat me ullsulor i stövlarna åxå. Kallt ändå. Mmm. Å så snön från sidan åxå. Döör.



Min väg t jobb .. skottad, nää.

Kallt som bara den.


Å efter jobb skulle d bli dejt. Jupp. Julfika me vänner, å kanske bia. Men som vanligt. Vänner som bangar. Pust. Fick iaf bli en dejt me min Sara, hon bangar inte. Icke. Värmde oss me varm choklad på Pronto. Myys värre. Å knappt så att man ville ut i kylan igen. Nää. Hade gärna myst vidare heela kvällen. Myser så bra me Sara. Bara så.

Stans bästa varma choklad, mumma.

Inga kommentarer: