söndag 13 december 2009

Anna Ankas Jul, hahaha.

TV3 storsatsar på Hollywoodfruarnas Hollywoodfru nu i jul, å t å me så illa att Anna Anka ska försöka knäcka vår allas Kalle Anka .. nänänä. Men iaf, Anna Ankas jul e vad vi kommer att få se, lr iaf förberedelserna inför denna. Å den verkar ju mysig i överdrift. Knivhot, skilsmässa å bråk me hundtränare .. precis som en jul ska vara. Å nu har visst Paul begärt vårdnad om båda barnen åxå, även om han faktiskt bara e far t ett av dem. Måste vara precis en sån jul man önskar sig. Drömjulen. Hahaha. Tragiskt värre enligt mig, men vad gör man inte för att få sina 15 minutes of fame?! Öppnar sitt hem, joo.

Men visst, jag sitter klistrad. Kanske inte på självaste julafton, men ändå. Första avsnittet sänds 20/12 å då kommer min husgud Anna Skipper trilla in i Annas kyl för att kolla av hur hälsosamt hon lever ..

Å hade jag fått välja hade vi fått följa med hem t min egna favvohollywoodfru Maria Montezami å se hennes pyntade hem. Säkert en mysig jul på alla plan där. -God Jul Maria!

Inga kommentarer: