tisdag 15 december 2009

Hur kunde d bli såhär?!


Så e d klart. Bara så. Alladinaskens öde alltså. En skulle bort. Svenska folket fick välja sin favvo. Min e Pärlnougat, lätt. Å Gräddnougat. Men gissa vilken som e svenska folkets favvo då?! Joo, Körsbärslikör .. bara what?! Hur kunde d bli så? Den blir väl alltid kvar .. lr? Å vilken åkte ut? Ägglikören åkte ut. Bortröstad. Tråkigt. Tror att jag kommer att sakna den. Sakna den lite iaf. Hoppas nu bara att d kommer någe bra i utbyte, men får vi väl inte veta förrän t nästa jul.

Vill du veta vart din favvo hamnade finns resultatet här iaf.

2 kommentarer:

Sis sa...

Jag hoppades såå att körsbäret skulle försvinna för alltid men nejnej den suger sig fast ... sjukt besviken på att ägglikören ska få gå... få äta desto fler askar i år istället ;-) Puss!

mamsen sa...

Det var ju inte så kul. Körsbärslikören är ju den som alltid finns kvar i asken. Ägget tål jag ju inte, så för min del kvittar det. Min favo är den vita i mitten. Helt klart. Puss