fredag 2 april 2010

Påskapresenter, yeah.

Påsken har startat. Påsken på ön. Härligt. Låångfredag idag å bidde en mys sådan. Cykeltur i solskenet, påskamiddag .. å så har vi samlat ihop oss alla nere på ön. Aaah.

Å så har jag fått å givit påskapresenter åxå .. nice. Finaste fick jag av Fillekillen, såå underbart. Killen har själv gjort en ljuslykta med vad han säger är en ankunge på .. proffsigt värre. Å så fick jag en USA-present av lilsis, ett skydd t min älskade iPhone, å så favvogotte av favvoLinda. Perfa.

Å mina presenter bestod av gotte, lotter, biabiljetter/presentkort å så .. precis vad man önskar sig av sitt påskägg, visst?!

Finaste 'ank'ljuslyktan jag nånsin fått ..

.. å iPhoneskydd, å gotte.

.. å mina presenter, som ägg dårå. Såklart.

1 kommentar:

mamsen sa...

Tack så jättemycket för allt i ägget och hela helgen. puss