söndag 18 april 2010

Igång.



Jupp, då va vi igång. Igång me vår badrumsrenovering. Fulla muggar gånger 1000. Började redan förra helgen då snälla Linda hjälpte mig att släpa upp mina pryttlar från källarförrådet t vinden på 5e våning, puh. -Tack Linda, gengäldar. Å nu e d kalla handen då på att pysa ner i källaren. Obehörig i sitt eget hus?! Jaja.

Å denna helgen sen .. palla. Började lugnt å fint me att jag å rara Sara gjorde inspirationsbesök hos fina Binti i hennes nyrenoverade lägenhet. Bidde vin å samkväm. Perfa start på helgen. Å såå fint hon hade d, aaah. Vill åxå.

Å så i lördags då, haha. Jag å Sara gjorde Svågetorp å alla deras byggmarknader heela dan typ. Galet. Å som att detta inte vore nog. Jakten på d perfekta badrummet fortsatte på nätet å i kataloger. Å i min hjärna. Galet.

Å så bidde d faktiskt så att jag fick ge mig ut t Svågetorp idag åxå, för komplettering. Joo. Glad att d inte e ett hus jag ska renovera. ett badrum e fullt tillräckligt för min beslutsångest.

Offertunderlagen e iaf skickade, å nu väntar jag spänt på hur fattig jag kommer att bli. Å väntar på att mor å far kan komma hem från Malaysia å stötta mig genom besluten, de e såå fina me mig å min ångest över sånt.

Ska avsluta helgen me en glass tror jag, en glass å en kopp te. Värd d.

Inga kommentarer: