onsdag 7 april 2010

Hån?!

Bloggat tidigare om att jag ibland möts av trevliga små lappar i mitt trapphus. Så även idag. Möttes av en lapp me meddelandet 'Ha en bra dag!' på dörren när jag va på väg t Friskis nu ikväll. Bidde lite konfunderad, men tänkte inte så mycke mer på d. Inte förrän jag kom utanför porten å skulle cykla iväg. Punka. Jepp. På min Scott. Suck. Meddelandet på lappen kändes genast som ett slag i ansiktet. Samma person som skrivit lappen som luftat min cykel? Tanken fanns där. Lr har jag fått en punka på riktigt? Hmm.
Inte den som ger mig iaf, å halvtimmen senare hade jag både jagat luft på flera ställen å åxå tagit mig t Friskis för pass hos härliga Lisa. Så bidde träning iaf, även om jag va 5 minuter sen. Å så får vi väl se om däcket håller tätt nurå?

Inga kommentarer: