fredag 31 juli 2009

Tomt.

Mmm, såå tomt bara. Litet depp från förra helgen försvann direkt när jag fick besök i butiken i tisdags. Liten kille som kom springande genom butiken å skrek allt vad han pallade .. -Miiiiiiiia!! Å så va d min kille åxå. Min lille kille. Min Fillekille. Åååh. Hade lillbrollan me åxå. Min Gurkan. Dubbelt åååh.
Å nu, tre dagar senare, sitter jag här ensam igen. Dock utan depp. Utan ist med glädje i kroppen. Såå fina dagar vi haft tsammans. Mycket mys å mycket åka buss. Haha. Fillekillen kom nämligen på att bussåkande va hans bästa. Läängtar t familjen H mmer tbaka på besök .. läängtar så d gör ont.
.
.
Mina killar åker buss för första gången, lätt att moster bidde poppis.
.
.
Så spännande ..
.

lr inte spännande?! Haha.

3 kommentarer:

iDA sa...

Undrar hur poppis Tbanan kommer att bli då =) hihii.
Åååh jag vill oxå att de ska besöka nununu! puss

mia sa...

Nänä, inget klår bussen .. försökte me tåget, men icke. Hahaha. '-Ååååka Busssss!!'
Å så mys att ha dem här, loovar.

mamsen sa...

De är ju för goa. Jag längtar till helgen när vi skall vara barnvakt. Puss