måndag 20 juli 2009

Tävlingsdax på bloggen.

Är så att jag har fått en förfrågan från Moodiebloggen om jag skulle vilja ha en liten tävling på min blogg. Å klart jag vill. Självklart. Särskilt när tävlingen är en idé från mig från början, haha. Å särskilt när priset kommer att vara min Simons skiva. Iiih.

Iaf så att Moodie.se ordnade en tävling i Hultsfred, men vi som inte va där då?! Vi vill väl åxå tävla. Jag vill iaf. Å du åxå. Säkert.
Så nu tävlar vi!
.
Var med i tävlingen - och vinn Simon Norrsvedens skiva 'OK baby, det är dags att vi ska vinna allt' med bland annat hitlåten 'Stockholmssången'!!
För att tävla ska du skicka in din bästa Moodiemustaschbild! Den kan vara precis hur du vill - låt fantasin flöda! De 10 första inskickade bidragen vinner. Först till kvarn alltså.
Skicka in din bild på mejl med hemadress till
mia.sandstrom@tele2.se senast torsdagen den 23 juli.
LYCKA TILL!!
(Å vill du ha tips på mustascher kan du kika på Moodies bilder från just Hultsfred, du hittar dem här.)
.
.

Min moodiemustaschbild, hur ser din ut?

Inga kommentarer: