onsdag 10 mars 2010

Kärlek i Sthlm?

Jaha, gjort Sthlm nu några dagar. Jupp. Varit uppe jue. Å varje gång jag e uppe försöker jag att bli kär. Bli kär i staden. I Sthlm. Flirta lite. Känna efter om jag vill dejta igen. Kanske inleda en romans? Ett distansförhållande. Ett distansförhållande som leder vidare. Jag som stockholmare. Visst finns där ett litet pirr. Joo. Men tror nog mest att jag e kär i kärleken. Inte sugen alls på att flytta upp. Näpp. Inte denna gången heller.
I Sthlm finns ju allt. Intressanta jobb, utbud, människor .. men vart finns charmen. Charmen som mitt Malmö har. Min kärlek Malmö.
Jaja, kanske nästa gång? Vem vet? Haha.

Mysigt hade jag iaf. Mysigt me min fina lilsis. Frulle på hennes soffa. Mysfrulle. Å me tjejerna i SATC som sälle. Åååh. Även om vi inte va pigga nånstans så hade vi ändå såå mys. Bara så.
Å kärleken som mina vänner hälsocoacherna gav, härligt. Alltid lika fulla av energi .. aaah.
Å så min vän Jocke som så fint bjöd på både biasälle, middag å tuff utgång .. jepp, har gjort Sthlm nu åxå. Hahaha.

Å som sagt .. kanske nästa gång?! Redan i juni .. maybe baby.

Inga kommentarer: