torsdag 11 juni 2009

Feeling free.


Aaah, missat att redovisa mina fynd från taxfreen jue .. så att jag å mor verkade ha största beställningen på vårt flyg, bra jobbat. Smålänningar tjänar inte på att handla me avdrag, de sparar .. hahaha. Å jag lyckades me min del vill jag lova, shit pommes frites. Shoppade min serie parfym iaf.
-Tack Calvin Kelin att jag faktiskt tål er doft CK One, riktigt känslig för dofter jue å vet inte hur många flarror av just CK jag förbrukat senaste åren?

Å så bidde d liite vin, å sprit, å likör å gotte åxå. *bling*
-Hejja, hejja, hejja taxfree!

3 kommentarer:

mamsen sa...

Att vi bara kunde ta oss av planet med alla påsar är helt fantastiskt. Och sen skulle jag ju försöka att ta med dessa på tåget också med det gick ju inte, så det får bli en liten extra resa till Malmö igen. Puss

mia sa...

Hahaha, vilken syn. Å tanten bakom bara .. '-Ska ni ha fest?!' Livet e en fest, bara så. Pusspuss.

mia sa...

Å perfa att du lämnade lite här, så måste ni ju komma på besök igen. Iiih.
-Välkomna! Puss.