fredag 26 juni 2009

E svamp en grönsak?!

Haft besök av min fina vän Emma nu några dagar. Såå mys bara. Digga.
Å så många fniss åxå .. som när jag lagom i sockerchock kommer på mig sj att fråga Emma om d va i Big Brother som Robinson-Robban va me?! Hahaha. Hon dog. Å sen dog jag. Åxå. Dubbelgarv.
Å så mer fniss, tappat ord å sånt. Som när Emma kom på att d va synd att Michael Jackson gått ur tiden eftersom hon gärna hade velat se honom på en turnering .. hahaha. Jag dog. Å sen dog hon. Turné kanske? Hahaha igen.
Jaja, måste sägas att vi har haft en såå mys vecka bara .. den kommer jag att leva på läänge. Aaah!




Strandpromme ..

Fika på gården ..

.. me Emmas kakor. Mumma.

Pizzakväll ..

.. på 'Pappa Blå'.

Mmm, både smålänningar å ölänningar kan baka pizza.

Nää, vågade inte .. hahaha.

'Crazy Photo Day'

Å sightseeing .. mölla/väderkvarn i bakgrunden.

Å här ska man kunna se Slottsruinen .. lr iaf lite av den, haha.

Inga kommentarer: